So Loose REVISITED

アクセスカウンタ

zoom RSS Ace Killers Union (MKU) - Street Trash

<<   作成日時 : 2016/07/14 19:56   >>

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 0



Ace Killers Union (MKU) - Street Trash

AKU MKUの第3弾、新曲 " Street Trash"をアップロードしました。この曲は元々、2000年にデトロイトのレーベルがリリースした"Drunk On Rock"というコンピCDに入っているThe Golden Armsの曲なのだが、Suckがリズムを大胆にアレンジしてきたので、歌詞も新たに書き直した。
御一聴下さい!(歌詞・対訳付き)


This is FTW Saigon Radio.
Good afternoon Saigon!
Newer and cooler than the Hendrix and The Doors
Hotter than napalm, Eviler than Agent Orange,
This ain't no surf rock,
It's Ace Killers Union's new offering STREET TRASH
Guaranteed to liquefy your brain faster than a flamethrower.
Enjoy!


STREET TRASH
(by : Hiroshi The Golden Arm, Rhythm arranged by : Suck)

Walking down the boring street
I'm waiting for the dawn
Hanging on the corner
I'm looking for my friend

I never ever told you what I wanted
You gave me the sweet thing that I needed
All dressed up tonight I'll be a man again

Street Trash


I got back to my hometown
Strutting on crutches
I think I got my glory
but I sure lost my soul

I never ever told you what I wanted
You gave me a second chance but I don't want It
Don't take me to church today I'll be a man again

Street Trash


Street Trash
Call me trash
Street Trash
Call me trash



ストリート・トラッシュ

退屈な街道を歩き続けて、俺は夜明けを待っている
街角に待機して、俺は友人を探している

今まで俺は、自分の望みをお前に言ったことなど一度も無い
だがお前は俺が必要とした甘美なモノを俺に差し出した
今夜、ギンギンにお洒落して、俺は再び男になるんだ

ストリート・トラッシュ


故郷に戻ってきた俺は、松葉杖でふんぞり返って歩いている
俺は栄光を掴み取ったが、自分の魂を失ってしまった
今まで俺は、自分の望みをお前に言ったことなど一度も無い
お前は俺に2度目のチャンスをくれたが、俺はそんなもの望んでいない
俺を教会に連れて行くのはやめてくれ、俺は再び男になるんだ

ストリート・トラッシュ


ストリート・トラッシュ
俺をゴミくずと呼べ
ストリート・トラッシュ
俺を役立たずと呼んでくれ



画像

Hiroshi The Golden Arm


画像

Monsieur Flop and Mr. Ratboy



Ace Killers Union (MKU) - Street Trash

Hiroshi The Golden Arm : Vocal, Guitar and SP-303
Suck : Drum Machine and Bass Synthesizer
Mr. Ratboy : Lead Guitar and Backing Vocal
Monsieur Flop : DJ


AKU Street Trash logo by ALEX
AKU Original logo by Positron


Recorded at "Living Dead Studio", "Cosa Nostra Nakano" and "The Garage" in July 2016.
Produced by Ace Killers International Corporation (2016)

テーマ

注目テーマ 一覧


月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ

トラックバック(0件)

タイトル (本文) ブログ名/日時

トラックバック用URL help


自分のブログにトラックバック記事作成(会員用) help

タイトル
本 文

コメント(0件)

内 容 ニックネーム/日時

コメントする help

ニックネーム
本 文
Ace Killers Union (MKU) - Street Trash So Loose REVISITED/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる